Załatwianie spraw w UM i M-GOPS wyłącznie pocztą, telefonicznie lub drogą elektroniczną
K O M U N I K A T
Drodzy Mieszkańcy Gminy Susz
Ze względu na panującą epidemię koronawirusa, wywołującego chorobę COVID-19 informujemy, że wszystkie sprawy w Urzędzie Miejskim w Suszu oraz w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Suszu od 2 kwietnia 2020 r. (czwartek) do odwołania, będą załatwiane wyłącznie drogą elektroniczną, za pośrednictwem poczty lub poprzez kontakt telefoniczny.
W sprawach pilnych załatwianych w ewidencji ludności (zgłoszenie utraty dowodu osobistego) oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego (akt zgonu) wizyta możliwa będzie tylko po wcześniejszym umówieniu się z konkretnym pracownikiem merytorycznym.
Informujemy również, że wszelką korespondencję można umieszczać w skrzynce znajdującej się na budynku urzędu, przy wejściu od strony parkingu.
[...]
Źródło: Prosimy o zapoznanie się z całym komunikatem dostępnym na stronie www.susz.pl
Informacje
Michał Szałkowski
Michał Szałkowski
Urząd Miejski w Suszu